فن های زیلابگ

۵۴۳ بازديد
تهویه و خنک سازی خانه شما به اندازه گرمایش مهم فن زیلابگ است و روشهای مختلفی برای گردش هوای خنک وجود دارد ، از پنکه گرفته تا کولر.

در حقیقت ، چند طرفدار استراتژیک در خانه شما می توانند به طور موثر و موثر هوای خنک را در تابستان پخش کنند و کپک را در حمام و گاراژ مهار کنند.
برای تکمیل سیستم تهویه مطبوع خود بهتر است از سیستم فن - سقف ، پنجره ، رومیزی ، اگزوز ، نوسان و برج برج - استفاده کنید.
اگر به دنبال کاهش هزینه های انرژی در تابستان هستید ، مجموعه فن های برج نوسانی می توانند بدون شکسته شدن بانک ، کیفیت هوای تنفسی شما را بهبود بخشند.

تفاوت های بین برج ، پنجره و طرفداران نوسان دهنده
پنکه های برج - این فن ها دارای یک واحد نوسانی هستند که به گردش هوا در فضای اتاق کمک می کند. اگر پنکه برج شما دارای کنترل از راه دور است ، می توانید تایمر را تنظیم کنید تا وقتی از خانه یا خواب نیستید خاموش شود. چند مدل پنکه برج دارای فیلترهای تصفیه هوا هستند که به از بین بردن ذرات گرد و غبار و گرده از خانه کمک می کنند. طرفداران برج اتاق های کوچک تا متوسط ​​را به بهترین وجه خنک می کنند.
نوسان قابل حمل - خواه خرید پنجره های پنجره ، طرح های پایه یا کف ، این فن ها دارای یک سر فن نوسانی و کج هستند. پنکه های نوسانی قابل شرب به گردش هوای تازه در اتاق های جداگانه در خانه شما در طول سال کمک می کنند. پنکه های بزرگ کف برای ایجاد نسیمی خنک در اتاق های بزرگ بسیار مناسب هستند.
پنکه های پنجره ای - این فن ها کوچک هستند و معمولاً سه سرعت دارند تا نیاز خنک کننده شما را برآورده کنند. مدل های پنجره با کشیدن هوای قیمت فن زیلابگ خنک از بیرون به خنک نگه داشتن خانه کمک می کنند.

چگونه یک فن برج می تواند شما را نجات دهد؟
وقتی با تهویه مطبوع مرکزی استفاده می کنید ، یک فن برج یا یک فن سقفی می تواند هزینه های انرژی شما را کاهش دهد - وقتی تنظیم درجه حرارت ترموستات را بالاتر ببرید. برای هر درجه ای که به سمت بالا تنظیم می کنید ، روی ترموستات می توانید کل هزینه های خنک کاری خود را از حداقل 6.5 به 11 درصد کاهش دهید.
به همین ترتیب ، می توانید در ماه های زمستان با پایین آوردن ترموستات و استفاده از فن نوسانی ، در توزیع گرما در خانه خود صرفه جویی کنید.

مزایای خرید و استفاده از فن برج
یک پنکه برج عمودی بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند در مناطق کوچک و باریک جای می گیرد. پنکه برج خود را در گوشه اتاق خواب یا اتاق نشیمن قرار دهید تا هوای خنک را پخش کند.
این فن ها به راحتی جمع می شوند ، حداقل سه تنظیم سرعت دارند و مقدار زیادی جریان هوا را از یک واحد جمع و جور تأمین می کنند.
فن های برج در یک پایه ثابت و کوچک نوسان می کنند. سلام سرما این پنکه های آرام هوای اتاق را با زاویه 90 درجه خنک می کنند و از حالت خواب و هوای طبیعی برخوردار هستند.
در مقایسه با فن پایه یا پنجره ، یک فن برج بلند و لاغر به راحتی پایین می آید یا از بین می رود.
توری های کوچک جلوی فن ، جریان هوای مطبوعی ایجاد می کنند و این نوع فن ها را برای استفاده در اطراف حیوانات خانگی و کودکان کوچک ایمن می کند.

https://salamsarma.ir/product-category/%D9%81%D9%86/%D9%81%D9%86-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%A8%DA%AF-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir