آنچه باید درباره آشپزخانه های صنعتی بدانید

۵۹۶ بازديد
آنچه باید درباره آشپزخانه های صنعتی بدانید
توسط تری ویلیامز
آشپزخانه های صنعتی زیبا و شیک هستند ، تجهیزات آشپزخانه صنعتی اگرچه ممکن است برای همه مناسب نباشد. برخی از مردم آشپزخانه های مزرعه دار یا موقت را ترجیح می دهند و بحث در مورد مثلث کار آشپزخانه و اینکه آیا شما باید از طبقه های چوب سخت در آشپزخانه ها استفاده کنید بسیار داغ است. با این حال ، همه می توانیم قبول کنیم که سبک صنعتی برای صاحبان خانه که می خواهند مانند افراد حرفه ای آشپزی کنند ، مناسب است. همچنین برای افرادی که می خواهند سودمندی یک آشپزخانه تجاری را تقلید کنند - به ویژه در یک فضای بالا



آویز عکس آویز خانواده
معاملات دکوراسیون منزل را فوراً دریافت کنید!
به کوپن های بهسازی منزل و کدهای تبلیغاتی مورد انتظار خود متصل شوید.

آرم بیش از حد آرم صفحه اصلی انبار هدف آرم آمازون
مشاهده معاملات
برتراند بنوا / شاتر استوک

مایکل Schienke ، مدیر و معمار Chartered در VORBILD Architecture در لندن ، توضیح می دهد: "آشپزخانه های صنعتی در خانه برای اولین بار در دهه 80 و 90 وارد کار شدند که داشتن یک آشپزخانه با ظاهر حرفه ای در خانه شما مد شد. "اگر زیاد آشپزی می کنید ، این آشپزخانه ها عالی هستند. آنها از آشپزخانه هایی ساخته شده اند که آشپزهای حرفه ای در طول روز غذاهای خوشمزه می پزند. "

فولاد ضد زنگ آشپزخانه صنعتی

Micimakin / Shutterstock

ویژگی های یک آشپزخانه صنعتی
لوازم خانگی دوتایی آشپزخانه صنعتی

pics721 / Shutterstock

Schienke می گوید یک آشپزخانه حرفه ای مدرن است ، با تجهیرات آشپزخانه های صنعتی سطوحی که به راحتی تمیز می شوند. وی توضیح می دهد: "بیشتر میزهای کار از جنس استنلس استیل است که به آنها ظاهری 'حرفه ای' می دهد. هودهای محدوده Updraft نیز یکی از تجهیزات رایج است.

بنابراین ، آیا این بدان معناست که شما نمی توانید در یک خانه سنتی تر ، یک آشپزخانه صنعتی داشته باشید؟ Schienke می گوید: "در خصوصیات سنتی که می توانید یک تزئین فوق مدرن ایجاد کنید - به سقف های طاقدار قدیمی و کاملاً کاملاً نقاشی شده و ترمیم شده با مبل های نرم و لطیف به سبک ایتالیایی و فضای داخلی مینیمالیست فکر کنید." "در این موارد ، برای ایجاد تضاد شدید ، یک آشپزخانه" آشپز "تمام فولاد ضد زنگ عالی به نظر می رسد."


http://tiamsteel.com/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir