مبدل حرارتی پوسته و لوله

۵۴۴ بازديد
مبدل حرارتی پوسته و لوله دسته ای از طرح های مبدل حرارتی صفحه ای  است. [1] [2] این رایج ترین نوع مبدل حرارتی در پالایشگاه های روغن و سایر فرآیندهای شیمیایی بزرگ است و برای کاربردهای فشار بالاتر مناسب است. همانطور که از نام آن پیداست ، این نوع مبدلهای حرارتی از یک پوسته (یک مخزن تحت فشار بزرگ) تشکیل شده است که یک بسته لوله در داخل آن قرار دارد. یک مایع از درون لوله ها عبور می کند و مایع دیگری از طریق لوله ها (از طریق پوسته) جریان می یابد تا گرما بین دو مایع منتقل شود. مجموعه لوله ها بسته لوله ای نامیده می شود و ممکن است از چند نوع لوله تشکیل شده باشد: ساده ، با طول طولی و غیره


فهرست
1 نظریه و کاربرد
2 طرح مبدل حرارتی پوسته و لوله
2.1 انتخاب مواد لوله
2.2 برنامه ها و کاربردها
2.3 محافظت در برابر فشار بیش از حد
3 استانداردهای طراحی و ساخت
4 همچنین مراجعه کنید
5 منبع
6 لینک خارجی
نظریه و کاربرد
دو مایعات با دمای شروع متفاوت از طریق مبدل حرارتی جریان می یابند. یکی از مبدل حرارتی چیست طریق لوله ها (سمت لوله) و دیگری در خارج از لوله ها اما در داخل پوسته (سمت پوسته) جریان می یابد. گرما از یک دیواره لوله به یک مایع به مایع دیگر منتقل می شود ، یا از طرف لوله به طرف پوسته یا برعکس. مایعات می توانند مایعات یا گازها در دو طرف پوسته یا لوله باشند. به منظور انتقال موثر گرما ، باید از یک منطقه انتقال گرما بزرگ استفاده شود که منجر به استفاده از لوله های زیادی می شود. مبدل حرارتی چیلر به این ترتیب می توان از حرارت اتلاف استفاده کرد. این یک روش کارآمد برای صرفه جویی در انرژی است.

https://salamsarma.ir/%D9%85%D8%A8%D8%AF%D9%84-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/
 

مراحل روشن کردن پوست زیر بغل

  • با استفاده از اپیلاسیون موهای زیر بغل را از بین ببرید و از شیو کردن آنها خودداری کنید. اپیلاسیون مو را از ریشه بلند می کند در حالی که شیو کردن تنها سطح پوست را پاک می کند و از خود تیرگی بجای می گذارد.
  • با لایه برداری زیر بغل سلول های مرده پوست را از بین ببرید. لایه برداری باعث از بین بردن سلول های مرده پوست و سایر مواد زائد گیر افتاده در پوست که خود عامل تیرگی زیر بغل است، می شود. برای تاثیر بیشتر بهتر است لایه برداری را با مواد طبیعی انجام دهید.
  • از کرم های روشن کننده پوست که حاوی پپتیدها و عصاره های مختلف طبیعی است استفاده کنید و به از بین بردن تیرگی زیر بغل کمک نمایید.
  • برای جلوگیری از خشکی، زبری و تیرگی پوست زیر بغل از مرطوب کننده استفاده کنید. رطوبت باعث می شود که پوست نرم و لطیف بماند. یک مرطوب کننده خوب حاوی ویتامین E، پوست را مرطوب نگه می دارد و به شما کمک می کند تا به سرعت از شر تیرگی زیر بغل راحت شوید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir