لیست قیمت گیج روغنی

۵۱۹ بازديد

فشار سنج روغن یکی از مهمترین ابزارهای اتومبیل است. این به عنوان شاخصی خرید گیج روغنی از رفاه عمومی موتور و به عنوان یک سیستم هشدار سریع عمل می کند ، و هرگونه مشکلی را از قبل مطلع می کند تا بتوانید علت را قبل از خرابی گران بررسی کنید.

خواندن گیج فشار روغن
قرائت صفر با موتور که از دور دور کار می کند به این معنی است که یا گیج معیوب است ، سطح روغن خیلی کم است یا پمپ روغن یا درایو آن خراب است. اگر این اتفاق افتاد ، باید بلافاصله موتور را خاموش کنید.
قرائت زیاد

قرائت بسیار زیاد پس از شروع سرد به معنای گیر افتادن شیر تسکین فشار نزدیک پمپ و فیلتر است. موتور باید خاموش باشد وگرنه فیلتر روغن می تواند ترکیده شود.
قرائت کم

قرائت مداوم کم ، در مقایسه با آنچه در کتاب راهنمای خودرو وجود دارد گیج گاز فریونی ، می تواند نشان دهنده نقص در اندازه گیری در صفحه یا ابزار باشد ، اما احتمال فرسایش اجزای اصلی موتور بیشتر است. اگر در طول مدت طولانی در هوای گرم ، میزان خواندن فقط 5psi یا همین میزان کاهش می یابد ، نگران نباشید.
فشار سنجهای روغن چگونه کار می کنند
گیج فشار روغن را در یکی از اصلی ترین راههای روغن نزدیک به پمپ و فیلتر کنترل می کند. برای این کار یک ضربه در بلوک موتور وجود دارد که یک سنسور (برای سنجش برق) یا یک لوله برداشتن روغن (برای سنج مکانیکی) به آن پیچ می شود.

سنسور چراغ هشدار دهنده روغن در این قسمت به اتحادیه یا قطعه T پیچ می شود ، خواه در ماشین مجهز به فشار سنج روغن باشد.

سنجهای مکانیکی با فشار واقعی موتور سوزن را به دور شماره گیری مجبور می کنند. از طرف دیگر ، گیج های الکتریکی با استفاده از سنسور پیچ خورده در بلوک موتور ، یک مقاومت متغیر ایجاد می کنند که بر میزان عبور جریان از مدار حاوی گیج و سنسور تأثیر می گذارد.

سنج مکانیکی
روغن سنج مکانیکی

روغن توسط لوله ای با اتصالات پیچیده زیتون به اندازه گیری می شود. قطعات یونیک امکان اتصال چندین حسگر به یک ضربه را فراهم می کند - واشرهای مس اتصالات را آب بندی می کنند.
روغن از طریق ضربه زدن به مجرای روغن موتور توسط یک لوله با سوراخ کوچک (3 میلی متر) ، معمولاً مس یا پلاستیک ، به سنج ارسال می شود. لوله از هر مکانی که به آن آسیب برساند دور می شود ، زیرا در صورت سوراخ شدن لوله روغن موتور نشت می کند.

این لوله از طریق یک سوراخ شیار دار در قسمت بزرگ به محفظه مسافر وارد می شود و از طریق یک اتصال خمیده به خرد در قسمت عقب سنج متصل می شود.

گیج شامل یک لوله پیچ خورده انعطاف پذیر است که لامپ نامیده لیست قیمت گیج روغنی می شود ، انتهای باز آن به طور محکم بر روی پوشش خارجی سنج نصب شده است. انتهای دیگر لامپ بسته شده و توسط یک اتصال سبک به انتهای پایین سوزن متصل می شود ، که خود بر روی یک محوری نصب شده است.

روغن تقریباً با همان فشار که از موتور خارج می شود از لامپ تأمین می شود. لامپ تحت فشار سعی می کند صاف شود و با این کار سوزن را به دور مقیاس سنج کالیبره می کند. هرچه فشار بیشتر شود ، سوزن بیشتر حرکت می کند.

 

https://www.howacarworks.com/accessories/how-an-oil-pressure-guage-works

خواص روغن سیاه دانه (از نظر علمی)

1-کاهش وزن

تحقیقات انجام شده حاکی از آن است مکمل های خوراکی حاوی روغن سیاه دانه موجب کاهش توده بدنی میشود و به کاهش وزن و در نهایت لاغری کمک میکند. در واقع روغن سیاه دانه با کاهش اشتها، کاهش کلسترول و کاهش سطح گلوکز موجب کاهش وزن میشود.

2-حفظ سلامت پوست

  • خاصیت تسکین دهنده روغن سیاه دانه می تواند به کاهش منافذ مسدود شده و روغن را کنترل کند. به همین دلیل ، برخی از افراد مبتلا به شکستگی از روغن سیاه دانه برای پوست مشکل استفاده می کنند.
  • این روغن با ویتامین های A ،B و C به مقدار کافی ، به پوست در حفظ رطوبت کمک می کند. این می تواند از قابلیت ارتجاعی سالم پشتیبانی کند و همچنین مقدار زیادی اسیدهای چرب می تواند به بهبود ظاهر خطوط ریز و چین و چروک کمک کند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir