خرید خونه در مجارستان

۵۳۲ بازديد

همه /
سفارتخانه ها و کنسولگری ها
سفارت ایالات متحده وین
Boltzmanngasse 16
1090 وین ، اتریش
تلفن: + 43- (0) 1-313-390
ایمیل: embassy@usembassy.at

بخش کنسولی
پارکینگ 12A
1010 وین ، اتریش
تلفن: + 43- (0) 1-31339-7535
تلفن بعد از ساعت اضطراری: + 43- (0) 1-31339
نمابر: + 43- (0) 1-5125835
ایمیل: ConsulateVienna@state.gov

 
شرح مقصد
برای اطلاعات در مورد روابط ایالات متحده و اتریش به خرید ملک مجارستان صفحه واقعیت وزارت امور خارجه در مورد اتریش مراجعه کنید.

 
شرایط ورود ، خروج و ویزا
ساکنان احتمالی یا هر کسی که قصد اقامت بیش از 90 روز را دارد باید ویزای مناسب را دریافت کند. برای آگاهی از آخرین اطلاعات ویزا یا وب سایت دولت اتریش در مورد مهاجرت به وب سایت سفارت اتریش مراجعه کنید. اتریش اثر انگشت کلیه متقاضیان ویزای ایالات متحده را جمع آوری می کند.
دانشجویان و دانشجویان احتمالی باید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ویزای دانشجویی به صفحه وب تحصیل در اتریش مراجعه کنند. دانشجویان و دانش آموزان فولبرایت با س questions ال باید با مسئول برنامه مربوطه خود تماس بگیرند.
سفر از طریق اروپا: اگر قصد سفر یا سفر به کشورهای اروپایی را دارید ، باید با الزامات توافق نامه شینگن آشنا باشید.

اگر قصد دارید از کشور شینگن عبور کنید ، صفحه مسافران ایالات متحده در اروپا را بررسی کنید ، گذرنامه شما باید حداقل سه ماه بیشتر از مدت اقامت معتبر باشد.
شما به مدارک کافی وجه و بلیط هواپیما برگشت نیاز خواهید داشت.
برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای منطقه شینگن ، به صفحه ویزای شینگن مراجعه کنید.
وزارت امور خارجه ایالات متحده از هرگونه محدودیت ورود HIV / AIDS برای بازدیدکنندگان یا ساکنان خارجی اتریش بی اطلاع است.

اطلاعات مربوط به دو ملیت ، جلوگیری از کودک ربایی بین المللی و مقررات گمرکی را در وب سایت های ما بیابید.

 
ایمنی و امنیت
تروریسم: گروه های تروریستی و کسانی که از چنین سازمان هایی خرید خانه مجارستان الهام گرفته شده قصد حمله به شهروندان ایالات متحده در خارج از کشور را دارند. تروریست ها به طور فزاینده ای از روش های پیچیده تر حمله - از جمله چاقو ، سلاح گرم و وسایل نقلیه - برای هدف قرار دادن موثرتر جمعیت استفاده می کنند. غالباً ، هدف آنها اهداف محافظت نشده یا آسیب پذیر است ، مانند:

رویدادهای عمومی با اهمیت (مسابقات ورزشی ، تجمعات سیاسی ، تظاهرات ، تعطیلات ، اجتماعات جشن و غیره)
هتل ها ، کلوپ ها و رستوران هایی که گردشگران در آن رفت و آمد می کنند
عبادتگاه ها
مدارس
پارک ها
مراکز خرید و بازارها
سیستم های حمل و نقل عمومی (شامل مترو ، اتوبوس ، قطار و پروازهای تجاری برنامه ریزی شده)
جرم و جنایت: اتریش دارای کمترین میزان جرم در اروپا است و جرایم خشن نادر است. جرائم مربوط به سرقت اموال شخصی اتفاق می افتد. این جنایات بیشتر در مناطق توریستی گزارش می شود که شامل میدان اطراف کلیسای جامع سنت استفان و مناطق خرید عابر پیاده در نزدیکی منطقه اول وین است.

مراقب جیب برهای حمل و نقل عمومی ، قطارها و ایستگاه های قطار باشید. حمل و نقل به مرکز شهر و قطارهایی که بین وین و بوداپست ، پراگ و رم حرکت می کنند بسیار خطرناک است.
کیف ها را بدون مراقبت رها نکنید.
مراقب طرح های جنایی در مکان های عمومی مانند کافه ها و مناطق توریستی باشید.
کالاهای تقلبی و غیرقانونی را خریداری نکنید ، حتی اگر به طور گسترده در دسترس باشد. بازگرداندن کالاهای چرمی به ایالات متحده غیرقانونی است و ممکن است شما قوانین محلی را نقض کنید.
تظاهرات مرتباً اتفاق می افتد. آنها ممکن است در پاسخ به مسائل سیاسی یا اقتصادی ، در تعطیلات مهم سیاسی و در طی رویدادهای بین المللی اتفاق بیفتند.

حتی تظاهرات مسالمت آمیز می تواند به تقابل تبدیل شود و احتمالاً به خشونت تبدیل شود.
از مناطق پیرامون اعتراضات و تظاهرات خودداری کنید.
رسانه محلی را برای به روزرسانی و مشاوره راهنمایی در مورد ترافیک بررسی کنید
کلاهبرداری مالی بین المللی: برای کسب اطلاعات به وزارت امور خارجه و صفحات FBI مراجعه کنید.

قربانیان جرم: شهروندان ایالات متحده قربانیان حمله جنسی خرید ملک در مجارستان تشویق می شوند تا برای کمک با سفارت ایالات متحده تماس بگیرند. در 133 جنایات را به پلیس محلی گزارش دهید و با شماره تلفن 43- (0) 1-313-390 با سفارت ایالات متحده تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که مقامات محلی مسئول تحقیق و تعقیب جرم هستند.

به صفحه ما در زمینه کمک به قربانیان جرائم ایالات متحده در خارج از کشور مراجعه کنید.

ما میتوانیم:

به شما کمک می کند مراقبت های پزشکی مناسب را پیدا کنید
در گزارش جرم به پلیس به شما کمک کند
با رضایت کتبی خود با اقوام یا دوستان خود تماس بگیرید
اطلاعات کلی در مورد نقش قربانی را در تحقیقات محلی و به دنبال نتیجه گیری ارائه دهید
لیستی از وکلای محلی ارائه دهید
اطلاعات ما را در مورد برنامه های جبران خسارت قربانیان در ایالات متحده ارائه دهید.
یک وام اضطراری برای بازگشت به ایالات متحده و / یا حمایت پزشکی محدود در موارد فقر ارائه دهید
به شما در یافتن محل اقامت و ترتیب پروازهای خانه کمک می کند
گذرنامه سرقتی یا گمشده را جایگزین کنید
خشونت خانگی: شهروندان ایالات متحده قربانی خشونت خانگی تشویق می شوند تا برای کمک با سفارت تماس بگیرند.

گردشگری: صنعت گردشگری به طور کلی تنظیم می شود و قوانین به طور منظم اعمال می شوند. مناطق / فعالیت های خطرناک با علامت گذاری مناسب مشخص می شوند و کارکنان متخصص از نوع خاص هستند

عفونت خون چیست؟

به دلیل برخی اصطلاحات مرتبط که گاهی افراد به جای یکدیگر استفاده می کنند ، اغلب سردرگمی زیادی در مورد سپسیس وجود دارد. با این حال ، معنی هر یک از آنها کمی متفاوت است. در اینجا نگاهی به این اصطلاحات می اندازیم:

سپسیس یک پاسخ شدید به عفونت در جایی از بدن است که منجر به مشکلات اعضای بدن می شود. ممکن است مشکلات ارگان های ناشی از سپسیس داشته باشید و ندانید که به عفونت مبتلا هستید. پزشکان باید عفونت خون را به عنوان علت بالقوه مشکلات جدید اعضای بدن در نظر بگیرند.

باکتریمی: وجود باکتری در خون و عمدتا یک یافته آزمایشگاهی است. یک سیستم ایمنی سالم به طور معمول بدن را از مقدار اندک باکتری وارد شده در جریان خون پاک می کند. اما تحت برخی شرایط ، باکتری های موجود در خون می توانند یک عفونت فعال را شروع کنند که می تواند در بدن و اندام ها پخش شود. باکتریمی می تواند منجر به سپسیس شود.

منبع: سالم زیبا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir