انواع بال ولو از لحاظ سایز

۵۸۱ بازديد
بالو ولو یا این که شیر توپی (Ball Valve) به خیال ساختمان داخلی بی آلایش ای که دارا هستند نسبت به دیگر شیرها بیشتر گزینه استعمال قرار می‌گیرند. در پباده سازی این قطعات از گردش نود رتبه ای یک گوی تو خالی مستعمل میباشد. طوری که با چرخش گوی جریان سیال جدا و یا این که وصل میگردد. امروزه پباده سازی های متفاوتی برای شیر های توپی شکل می‌گیرد که سبب ساز تنوع این شیرها در صنعت شده‌است. به طوری که در صنعت های متفاوتی از آنها به کارگیری می‌گردد. در نوشته‌علمی بال و پر ولو چه می‌باشد قصد داریم بیشتر با شیر های توپی و اشکال آن آشنا شویم.

شیر توپی

شناخت با پر و بال ولو از بی آلایش ترین پباده سازی هایی که برای انقطاع و وصل جریان سیال از آن مستعمل، شیر توپی میباشد. در‌این شیرها از یک توپ فلزی به کارگیری می‌شود که به طور آرم بعلاوه، از یک جهت به طور کاملً گشوده بوده و از یک جهت مسدود میباشد؛ که برای برقراری جریان سیال کافی میباشد سمت گشوده شیر در مسیر جریان قرار بگیرد. پر و بال ولو معمولاً به طور صفر و صدی و به خواسته جدا و وصل بی نقص جریان پباده سازی میشوند. در واقعیت از این شیرها کلاً نمی اقتدار در سیستم های کنترلی استفاده نمود. با این وجود این شیرها کاربردهای متعددی در صنعت های مختلف دارا هستند. چون سرعت کوشش آنان بالا بوده و از پباده سازی بی آلایش ای فایده می‌برند. این پباده سازی معمولی سبب ساز کم شدن مخارج نصب شیر در خط جریان می‌شود. ضمن اینکه در پباده سازی های توسعه یافته این قطعات قابل تعمیر نیز می‌باشند؛قیمت بال ولو که خویش یک مزیت وسیع برای این قطعات به حساب میآید. با ادامه نوشته ی علمی پر و بال ولو چه می باشد با ما همدم باشید تا کاربرد های آن را برایتان توضیح دهیم.

کاربرد های شیر توپی بال و پر ولو به عنوان مثال شیرهایی می باشند که مطمئناً بارها با آنان واکنش نموده اید. از این شیرها در وسایل خانگی و لوله کشی های خانگی نیز استعمال می‌گردد. از جمله در خطوط لولۀ گاز خانگی از این قطعات به خواسته در اختیار گرفتن جریان به کارگیری می گردد. همینطور در صنعت های مختلف نیز به خیال و خاطر سعی بالای آنها برای این شیرها کاربردهای متعددی در حیث گرفته میگردد. این شیرها بضاعت و توان تحمل فشارهای بالا و وسعت بالای سیال را دارا‌هستند و همینطور اکثر زمان ها می‌توانند تا دمای 480 رتبه سانتیگراد، به راحتی جریان سیال را رئیس نمایند. به همین خیال و خاطر در اکثر اوقات صنایعی که پایین موقعیت فوق عمل می نمایند، از شیر های توپی به کار گیری می گردد. مثلا می قدرت از صنعت های غذایی، دارویی، نساجی، ساخت و ساز تولیدات پلاستیکی، الکترونیک و … اسم موفقیت. پیرو نوشته‌ی‌علمی پر و بال ولو چه چیزی است گونه های آن را برای شما شرح میدهیم.

https://salamsarma.ir/product-category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA/eca-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%88%D9%84%D9%88//
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir