نوآوری های ایجاد شده برای تحرک روز

۵۱۳ بازديد
نوآوری های ایجاد شده برای تحرک روز
لوازم آشپزخانه Whirlpool® سازماندهی و انعطاف پذیری را فراهم می کند.
 
تلفن هوشمند با صفحه My Oven در برنامه Whirlpool®
لوازم هوشمند هوشمند
با شام از هر کجا همراه باشید 1
با گرم کردن اجاق گاز از اتاق دیگر یا بررسی تایمر با یک دستگاه سازگار با صدا ، دستی در آماده سازی شام بگیرید.
 
بیشتر بدانید
 
لوازم برودتی آشپزخانه
سازمان هدفمند
فضاهایی مانند قفسه کشویی بی نهایت و جیب بشقاب شما را در یخچال خود برای وسایلی که خانواده بیشتر از همه استفاده می کنند ، فراهم می کند.
 
 
 
خرید یخچال و فریزر
 
 چندین وسیله آشپزخانه در یک آشپزخانه کاملاً مجهز نشان داده شده است.
به وسایل آشپزی ما اعتماد کنید تا شام را سریعتر آماده کنیم.
لوازم آشپزخانه
انعطاف پذیری زمان غذا
لوازم آشپزخانه مانند برد هوشمند ما با صفحه لمسی و ترکیب هود مایکروویو با مشخصات کم ، مطابق برنامه خانواده هستند - مهم نیست که چقدر شلوغ باشد.
 
آشپزی خرید کنید
 
ماشین ظرفشویی
آماده باشید برای آنچه خانواده شما با شماره 1 ماشین ظرفشویی آمریکایی شماره 2 جمع می کنند
ویژگی هایی مانند بزرگترین ظرفیت 3 رک با Extra Wash Action3 و بازوی اسپری TotalCoverage به شما کمک می کنند تا به هر ظرف غذا در زمان صرف غذا تناسب دهید.
 
 
 
ماشین ظرفشویی را خریداری کنید
 
ماشین ظرفشویی Whirlpool® با 3 رک با عملکرد اضافی شستشو به شما کمک می کند آنچه را که خانواده شما جمع می کند متناسب کنید.
وسایل آشپزخانه Whirlpool® در هر مرحله از وعده غذایی به شما کمک می کنند
این که چه یخچال را با لوازم مورد علاقه خود تهیه کنید ، چه پختن کلوچه برای یک میان وعده بعد از ظهر یا لذت بردن از یک وعده غذایی خانگی ، کوچکترین کارهای روزانه خانواده شما را نشان می دهد که به آنها اهمیت می دهید. به همین دلیل Whirlpool با تأمل و اندیشه لوازم آشپزخانه را طراحی کرد تا به شما کمک کند تا روز شما به راحتی پیش برود. از بین بسته های لوازم آشپزخانه ضد زنگ انتخاب کنید زیرا بیشترین اتاق را در خانه تغییر می دهید یا یخچال ، ماشین ظرفشویی ، ظرف یا مایکروویو را که نیاز دارید ، پیدا می کنید تا قدم خود را از دست ندهید. از لحظه ای که مواد غذایی را به خانه منتقل می کنید و پس از آن پاکسازی می کنید ، لوازم آشپزخانه ما آنجا هستند تا کمی زندگی شما را راحت کنند. امروز مجموعه کامل ما را بخرید تا بسته لوازم خانگی متناسب با نیازهای خانواده خود را پیدا کنید.
 
 
 
تصاویر صفحه شبیه سازی شده است.
1. لوازم خانگی باید روی تنظیم از راه دور تنظیم شود. WiFi و برنامه مورد نیاز است. ویژگی های قابل تغییر جزئیات و اطلاعات حریم خصوصی در whirlpool.com/connect.
2. بر اساس میانگین 12 ماهه فروش واحد. TraQline 2019.
3. بر اساس حجم قابل استفاده. سبک های دسته با مدل متفاوت است.
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir