خرید چمن مصنوعی ورزشگاه ها

۵۴۷ بازديد

خرید چمن مصنوعی برای زیباسازی محوطه ویلا و یا طراحی محوطه مجتمع های مسکونی نیز بسیار رایج است.. با توجه به متراژ محوطه و یا نوع طراحی می توان شیوه های اجرای متفاوتی را برای این محصول در نظر گرفت. نصب چمن مصنوعی بین سنگ و سرامیک حیاط از زیباترین و چشم نوازترین طراحی های محوطه است. در بسیاری از ساختمان اداری نیز طراحی فضای سبز محوطه با چمن مصنوعی انجام می شود. به این ترتیب هزینه های باغبانی و نگهداری از فضای سبز، صرفه جویی خواهد شد.

خرید چمن مصنوعی ورزشگاه ها و میادین ورزشی نیز این روزها افزایش داشته است. از ویژگی های محبوب چمن ورزشی می توان، امکان استفاده از زمین چمن در همه فصول و به صورت دائمی، اشاره کرد. زمین هایی که دارای چمن کاشته شده هستند در بازه های زمانی مشخص، نیاز به استراحت و ترمیم دارند این مشکل اصلا در مورد چمن مصنوعی باشگاه، صدق نمی کند.

مزایای خرید چمن مصنوعی در محوطه سازی چیست؟

همیشه خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا خیال تان بابت کیفیت و استانداردهای چمن مصنوعی راحت باشد. محصولات مرغوب تر توانسته اند نظر خریداران را جلب کنند. شاید از فاصله یکی دومتری حتی متوجه مصنوعی بودن چمن نیز نشوید اما زیبایی ظاهری تنهامزیت این محصولات نیست. برخی از ویژگی های انحصاری چمن مصنوعی عبارتند از:

  • قابلیت نصب در روی سطوح مختلف ( کاشی و سرامیک، بتون، آسفالت، زمین خاکی و ...)
  • تولید به صورت رول در متراژ بالا و با عرض متنوع
  • سهولت نگهداری( بدون نیاز به کاشت، آبیاری، هرس و ....)
  • ارزان بودن قیمت خرید چمن مصنوعی در برابر سایر المان های دکوراتیو محوطه
  • نصب آسان در کوتاه ترین زمان
  • مقومت بالا در برابر سایش و فرسایش
  • مقاومت بالا در برابر فشار و کوبیدگی
  • دارای بافت متنوع و هماهنگ با هر نوع سلیقه ای
  • قابلیت ترمیم و تعمیر قسمت های آسیب دیده

قیمت خرید چمن مصنوعی چقدر است؟

محصولات چمن مصنوعی در دو نوع ایرانی و خارجی در بازار به فروش می رسد. هر کدام از این برندها با قیمت متفاوتی عرضه شده اند. عوامل زیادی روی تعیین قیمت چمن مصنوعی برای حیاط تاثیر می گذارد. در همه موارد قیمت کالای تولید شده داخلی ارزان تر از نمونه های مشابه خارجی است. عوامل تاثیرگذار روی قیمت چمن مصنوعی اینها هستند:

1- جنس چمن مصنوعی

چمن مصنوعی با 3 متریال مختلف تولید می شود. همه محصولات تولیدی از نخ پروپیلن، پلی اتیلن و یا ترکیب این دو نخ هستند. به لحاظ ماندگاری، شکل ظاهری، نرمی و لطافت و حتی قیمت ها هر کدام از محصولات چمن مصنوعی دارای تفاوت هایی هستند. هم اکنون در بازار داخلی چمن مصنوعی پلی اتیلن دارای کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری از دیگر پلیمرهای موجود است.

 

https://www.mosalasonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2-34/76403-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%86%D9%85%D9%86-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B3

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir